Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Import av timer i VC, kan ikke registrere på datoer eldre enn nåværende periode

av Anonymous

Av og til hender det at noen ansatte glemmer å føre timer på appen vi bruker, og fører dem på et senere tidspunkt. Dersom lønnsperioden det gjelder er stengt, vil ikke importveiviseren godkjenne timene. Eneste måte å importere disse på da er å endre datoen til nåværende periode. Når jeg registrerer manuelt er det mulig å føre timer fra f. eks. oktober på novemberkjøring. Er dette mulig å få til ved import også?

5 SVAR 5

av Anne Haagensen

Hei igjen Lina!

Det er nå notert på ønsket

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Anne: Jeg vil gjerne ha muligheten til å importere de, men samtidig så vil jeg ha et varsel om at timene er i feil periode.

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Lina!

Da bekrefter du det samme som Atle sier og det stemmer. 

Ønsket om endring er som sagt sendt inn til vår utviklingsavdeling.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Et praktisk problem jeg kjenner igjen. Jeg pleier å løse det på et par forskjellige måter.

- Går inn og endrer datoen lønnsperioden gjelder for - importerer - går og endrer datoen for perioden tilbake slik den var

- Hvis det er noen få timer, og gjerne bare en lønnstager forandrer jeg datoen til den siste datoen i inneværende lønnsperiode - importerer - går inne i timeregistreringen og endrer datoen tilbake til det den opprinnelig var.

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Det er ikke mulig i dag, men jeg registrerer et ønske til utviklingsavdelingen på denne saken.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"