Mine områder
Hjelp
Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***

Kart i epockethandyman

av Konrad Risnes

Hei

har slitt med at kart i Handyman ikkje finn adresse. Må da inn i Adminstrator/office på Handyman og legge inn at dei er i Norge man er.

Er det mulig å få noko automatikk i dette? at landskode vert automatisk med over frå Contracting til Handyman?

4 SVAR 4
Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***

av Konrad Risnes

Snakka med ei til på support hos Epocket i dag og det gjekk ikkje ann å leggje inn som standard at det skulle vera Norge.

Godkjent løsning
Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***

av Konrad Risnes

Det virka jo før, men nå ser det ut som det er noko som har skjedd i ein eller anna versjon. Ein frå support på Epocket som sa at eg møtte høre med Visma C. om dei kunne sende over landskode med postnr for når eg går inn på ordre i epocketa dministartor og legg inn NO på land så kommer kartet.  Burde kanskje vore ein funksjon i Epocket som sa at du kun er i Norge?

Godkjent løsning
Egil Søyseth
CHAMPION *

av Egil Søyseth

dette med kart og overføring av kartrefferanse er et savn også i Speedycraft. Ser det kommer en kartref. i forbindelse med boligmappa. Det finnes ikke noe muligheter å få dette over til handholdte. Kart begynner å bli viktig for å finne hus og spesielt hytter. Med de muligheter som finnes i brett og mobil i dag skulle dette ha vært på plass fort.

av Erik Hemmingby

Det er desverre ikke noen slik mulighet idag 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"