Mine områder
Hjelp

Lagre flere dokumenter til ordre

av Cathrine Sirevåg Andreassen

Hei

Finnes det en måte å lagre flere dokumenter på en gang til ordre/kunde?

Ofte har vi en mappe på fellesområdet som inneholder mange dokumenter som skal på ordren/kunden. Når en er inne i dokumentfliken på ordren kan en høyreklikke og velge "Tilknytt dokument til ordre/kunde", men når en finner mappen har en ikke anledning til å markere flere dokumenter. Det blir litt tungvidt å ta et og et dokuement.

5 SVAR 5
May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Hei. Dette er det er stort behov for, håper det kan finnes en løsning.

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Vi har på nytt sjekket muligheter i vårt utviklingsverktøy for å hente flere dokumenter samtidig, det er dessverre ingen endring på dette.

Men, vi har laget en sak på det og sjekker ut eventuelle andre muligheter å løse dette på til en senere versjon av Visma Contracting.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. I 2017 bør vel dette være mulig? Har dere funnet en løsning på dette?

Godkjent løsning
John Trygg
VISMA

av John Trygg

Hei!

Dette er et ønske vi har hatt liggende en stund. Vi har prøvd å finne en løsning, men per dags dato ligger det ikke som en mulighet i vårt utviklingsverktøy.

Dokumentoversikten på ordren er kun en link mot et dokument som er lagret på server. Så det vil i denne versjonen av Contracting ikke være mulig å dra dokumentet over fra f.eks en epost.

Vi vil anbefale Visma Superoffice dersom man har mye dokumenthåndtering på sine prosjekter. Contracting har en integrasjon mot Superoffice.

 

Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***

av Konrad Risnes

Hei.

dette kunne eg også tenkt meg.

Harogså sendt forespørsel til support om det går ann å få slik at man kan dra og slippe filer på ordre. f.eks frå ein epost.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"