Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Manglende fakturaer i VC

av Anonymous

Hei!

I dag "fant" vi 69 stk fakturaer som hang i VD.

Ser da at det er lagt ut en melding i "ekstra liten font" på forsiden på VC om dette.

den har jeg ikke lest!

Nå ligger det 5 meldinger der dere forventer at jeg skal starte dagen med å lese.

Hva er det som skjer hos Visma nå? Det er feil på feil på feil i programmet.

Tror jeg skal innføre en "feil" hos meg nå at fakturaer fra Visma ikke blir betalt.

Jeg har innleiet regnskapstjeneste som fakturerer meg uansett om Visma Contracting/Dokumentsenter fungerer.

Har noen i Visma tenkt tanken at alle disse feilene koster meg og andre brukere sansynligvis til sammen hundredetusener om ikke millioner i merkostnader og frustrasjon?

Jeg forventer at Visma rydder opp i feil og mangler i systemet umiddelbart.

Det finnes faktisk andre systemer der ute!

Ikke skyld på hverandre! Jeg bruker "Visma" og forventer at dere prater sammen.

Hilsen meget irritert bruker!

 

Guriby as!

 

 

 

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Hilde Engelstad Haakonsen
VISMA

av Hilde Engelstad Haakonsen

Nyheter på forsiden i Visma Contracting er ment som en hjelp til våre kunder. Dette er nyheter som legges ut på Visma Community og som man kan abonnere på slik at man ikke skal gå glipp av viktig informasjon. Når man har lest nyheten på forsiden, får denne liten font etter at den er åpnet, slik at man skal ha oversikt over hvilke man har lest og hvilke man ikke har lest. Nyhetene her forsvinner ikke, det er alltid de siste 5 som er lagt ut på Visma Community på Contracting sitt område som ligger der, og dette har vi fått mange positive tilbakemeldinger på.

 

Det er selvfølgelig beklagelig at det oppstår feil, noe vi til enhver tid tilstreber å unngå i form av testing både internt og ute hos pilotkunder. Pilotene gjøre en veldig viktig jobb og noe vi er avhengige av for å kunne levere best mulig programvare til alle våre kunder. Om noen kunne tenke se å være pilot, kan dere sende en henvendelse til anne.haagensen@visma.com slik at vi kan få flere miljøer å teste i. 

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"