Mine områder
Hjelp
Egil Søyseth
CHAMPION *

Oversikt over ordrer, som har over en vis sum som ikke er fakturert.

av Egil Søyseth

Det hadde vært kjekt med en oversikt/filter i ordrebildet som viser ordrer, som har over en vis definert sum som ikke er fakturert ved regningsarbeid.

Dette for å kunne delfakturere ordrer som har kommet over en vis sum i kosnad eller ikke fakturert. Dette kunne komme fram som et filter lik de filtrene som er i ordrebildet nede til venstre. Det er enklere en å gå veien om fakturaseserve, slik vi må nå.

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Når du benytter sum-knappen får du oversikten som nevnt over. Trykke du <ESC> vil du få tilbake opprinnelig ordrebilde og du kan fakturere som du beskriver. Funkjonstast <SHFT-F5> gir deg oversikten tilbake.

For ordens skyld er sum-knappen bare aktiv når du står i fanen spørring, men etter at oversikten er dannet, tast <ESC>, gå tilbake til fanen hoved og du har tilgang til fakturering. Deretter tast <SHTF-F5>, fakturafunksjonen er fremdeles aktiv og du kan velge å fakturer de ordre du måtte ønske

Egil Søyseth
CHAMPION *

av Egil Søyseth

Jo det går det, men det er litt mere oversiktlig å fått disse listet opp på venstresideni ordrebehandling.

Da kan man stå i ordrebehandlingen å fakturere de som er kommet over en vis sum, uten å gå via nye utvalg som det med summer.

bruker nå trakta til å filtrere avsluttete ordrer fra speedycraft. da kan jeg stå å fakturere direkte i ordrebildet uten å må gå veien om mye annet.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Du kan benytte sum-knappene fra tool-baren i ordrebehandlingen som gir deg en rask oversikt kostnader, inntekter og hva som er til fakturering. Dog uten å forholde seg til noe filter

Du har en sumknapp for kun regningsjobber og en for alle jobber

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"