Mine områder
Hjelp
Thrine Hoel
CHAMPION *

Samsvarserklæring Boligmappa

av Thrine Hoel

Hei,

Er det mulig m elektronisk signering av samsvarserklæringer i Visma for ovf til boligmappa?
Så vidt jeg har funnet ut må jeg skrive ut samsvar, signere, skanne og laste opp i boligmappa??

Veldig tungvint, men forhåpenligvis noe jeg ikke har lært som gjør dette mulig?? 😉

Mvh

 

Thrine Hoel 

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Ok, takk for svar - da får jeg sjekke ut hvordan vi eventuelt kan få lagt inn signaturen hans i speedycraft 🙂

Egil Søyseth
CHAMPION *

av Egil Søyseth

Vi la inn en elektronisk kopiert signatur i speedycraft, men her har vi gjort det slik at instalatøren har deligert signaturen til montørene. Dette på grunn av at instalatøren skjelden er inne på små ordrer og vil da signere på ordrer som han ikke har vært bort i. 

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Det er jo daglig leder som skal signere samsvarserklæringen og han har jo sjelden håndtert ordren så han får ikke signert den via speedycraft!

Håper dette er noe som kan komme om ikke altfor lenge, da det er veldig tungvint slik det er nå! 

Godkjent løsning
Jon Sørensen
VISMA

av Jon Sørensen

Elektronisk signatur er ikke mulig fra Visma Contracting.  Men dersom man benytter SpeedyCraft, Handyman eller Digitalpenn, er det mulig med elektronisk signatur.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"