Mine områder
Hjelp
Hanne Langseth
PARTNER

Flytting av filsti

av Hanne Langseth

Hei,

 

Hvordan kan jeg få endret rotmappe (starten på en filsti) på de dokumentene som er lagt inn i Finale Avstemming ved endring/flyttinger ?

 

Hanne Kirsti Langseth
3 SVAR 3
Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset

Joda er helt enig med Fredrik Harto - dersom dere ikke er sikre på hvordan dere skal endre innstillingene for å få dette til å stemme overens med den reelle nye plasseringen som dere har etter flytting ville jeg definitivt kontaktet support.

Men svaret er definitivt helt korrekt med hensyn til hvor innstillingene gjøres.

Dersom eksisterende filer er flyttet til en ny mappe på serveren så vil tilpassning av rotmappen på de plassene som jeg viste over gjøre at dere får "kontakt" med eksisterende filer igjen.

 

En liten presisering: produserte avstemmingsmapper blir selvfølgelig ikke endret som følge av dette.
Men all avstemmingsdokumentasjon er så vidt jeg vet tilknyttet med relative referanser ut fra rotkatalog\underkatalog.

av Fredrik Harto

Dette svaret er ikke helt riktig.

Svaret angir kun endring av filsti for fremtidige avstemmingsdokumenter

Hvis man har flyttet tidligere lagret dokumenter til et annet sted på serveren, må dere ta kontakt med support for å få hjelp.

Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset

Du kan styre rotmappen for alle kundene under "Avstemmingsoppsett" som du får tilgang til i avstemmingsvinduet.

Verktøyknapp for Avstemmingsoppsett

Avstemmingsoppsett

 

Alternativt kan du overstyre dette pr kunde i Firmaopplysninger på kunden

Avstemmings-sti i Firmaopplysninger

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"