Mine områder
Hjelp
Agnes Kristin Kallevik
CONTRIBUTOR **

Altinn meldingsboks

av Agnes Kristin Kallevik

Når jeg logger inn i Altinn Meldingsboks for å hente returmeldinger i lønn, så hender det at det ligger uleste meldinger om andre ting der.  Jeg har opplevd flere ganger at de meldingene endrer seg som lest selv om jeg ikke har markert dem !!  Det synes jeg ikke er bra, med tanke på at de som eventuelt skal ha disse meldingene lett kan overse dem når de står som "lest".   Jeg var nettopp borti problemet, og da var det melding om deklarasjoner og refusjon sykepenger som ble feilaktig markert som lest.  Hvordan kan dette unngås !!!

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Har tatt det opp jeg også. Vi som regnskapsbyrå synes ikke noe om at det blir åpnet ting i Altinn som vi ikke har noe med. Fikk da beskjed om at det ikke var noe å gjøre med, men at jeg kunne legge det inn et ønske på siden deres slik de kunne se om de kan få gjort noe med det. Jo flere som legger det inn jo større sjanse for at de gjør noe med det.


@Agnes Kristin Kallevik  skrev:

Når jeg logger inn i Altinn Meldingsboks for å hente returmeldinger i lønn, så hender det at det ligger uleste meldinger om andre ting der.  Jeg har opplevd flere ganger at de meldingene endrer seg som lest selv om jeg ikke har markert dem !!  Det synes jeg ikke er bra, med tanke på at de som eventuelt skal ha disse meldingene lett kan overse dem når de står som "lest".   Jeg var nettopp borti problemet, og da var det melding om deklarasjoner og refusjon sykepenger som ble feilaktig markert som lest.  Hvordan kan dette unngås !!!


 

Agnes Kristin Kallevik
CONTRIBUTOR **

av Agnes Kristin Kallevik

Helt enig.  Skal legge det som ønske jeg også da, så håper jeg det blir gjort noe med.  

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"