Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Import variable lønnsdata med *.csv i Visma Lønn

av Anonymous

Hei

Jeg utforsker mulighetene med *.csv filer for å importere lønnsdata, og lurer på om noen andre her har erfaring med det og kanskje kunne hjelpe meg litt!

I tillegg til at jeg gjerne vil høre andres erfaringer med csv filer og Visma Lønn, har jeg foreløpig to temmelig spesifikke spørsmål i forbindelse med å lage egne *.ifs-filer:

Mens A-meldinga noen ganger krever to land, nemlig hvor inntektsmottaker er skattepliktig og hvor arbeidet er utført, ser det slik ut i hjelpefila til Visma Lønn at bare førstnevnte lar seg importeres med variable lønnsdata med SQL-koden "WgRegLn.CtryCd". Finnes det også en kode for landet hvor arbeidet er utført?

Og hva med spesifikasjon1? Finnes det en SQL-kode for å huke av dette alternativet?

 

 

1 SVAR 1

av Ferdane Jaha-Mehmeti

Hei,

Under Hjelp knappen, Hjelp om aktivt emne (F1), finner du en del informasjon på dette.

Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt. Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.
Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske mer support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support.

Savner du kontaktinformasjon til din forhandler, ta kontakt på kundesenteret@visma.no.

Med vennlig hilsen,
Ferdane / Support Lønn & HR

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"