Mine områder
Hjelp
Marit Matre Birkenes
CONTRIBUTOR **

Payslip

av Marit Matre Birkenes

Har noen ansatte som har Expence, og som derfor har hake for visma.net, men som fortsatt skal ha lønnsslipp på epost. De har ikke rollen for payslip, men jeg får beskjed om at lønnsslipp er publisert og de får ikke epost. Setter meg selv på kopi, og ser at jeg kun får kopi av en, han ligger inne med eget passord. Har det noe med saken å gjøre? Noen som har svar på hvordan vi løser dette. Har enn så lenge versjon 13.10.

4 SVAR 4

av Gunnar Glendrange

Til trådstiller Marit.

Du må bruke valget "send via e-post og SMS, skriv ut dem uten e-post".

Da vil alle personer definert med ønske om elektronisk lønnsslipp, få den på e-post.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Vi har samme problem. Personer som er registrert i Expence men som skal ha lønnslipp på epost. Veldig irriterende at haken for payslip ikke fungerer som den skal.
Jeg har ikke funnet annen løsning enn å sende alle til epost. Har gitt opp å bruke payslip på grunn av dette.

Catharina Livden
CONTRIBUTOR **

av Catharina Livden

Hei

Vi erfarer at vi må logge på visma.net og fjerne tilganger på brukeren der. Det er ikke tilstrekkelig å fjerne tilgangen fra lønnsprogrammet. Kan det være en løsning hos dere også?

av Renate Martensson

Hei!

 

Vi ser at ingen andre medlemmer som har besvart dette innlegget. Dette innlegget anser vi som en supportsak og ber deg kontakte enten din Visma partner eller Visma support direkte hvis dette fortsatt er en problemstilling hos deg. 

 

Mvh Renate,

Visma HRM support.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"