Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

social security number og D-nummer

av Anonymous

Har sendt e-post til skatteetaten og de sier at Visma greier ikke å linke social security number og D-nummer.

 

For Mars sendte jeg inn med Social security number og da gikk det greit, men når jeg fikk D-nummer og sendte inn på April fikk jeg feilmeldingen.

3 SVAR 3

av Reverta Al-Safar

Hei John.

Det er korrekt som Gunnar sier, at både Social security number og D-nummer være med i innrapporteringen for April.

Her må du sjekke om det var lagt inn riktig fødselsdato i "7 - Personalopplysninger" i månedene der du kun rapporterte inn med Social security number, slik vi anbefaler i dette brukertipset:

https://community.visma.com/no/software/produkter/visma-lonn/Brukertips/Altinn/A-ordningen-innfores-1januar-2015/

Dersom ikke dette er gjort anbefaler jeg deg å kontakte din forhandler eller oss på Visma Support.

Mvh
Reverta / Support Lønn & HR

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja samme person og for april vart det sendt inn med både Social security nummer og D-nr.

av Gunnar Glendrange

Dette gjelder kanskje samme person?

I så fall må du både ha Social security number OG D-nr registrert ved innsendelse i april ...! 

Ikke så lett å vite, ikke så lett å forstå nødvendigheten av det heller ... men prøv det:)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"