Mine områder
Hjelp
SO11
CONTRIBUTOR **

Rapport fravær pr avdeling

av SO11

Kan man få ut rapport på alt fravær pr avdeling? 

6 SVAR 6
Ida Marie
CONTRIBUTOR *

av Ida Marie

Enig. Er behov for å kunne dele opp fravær og sykefraværsstatistikk på avdelingsnivå. Jobber for en landsdekkende bedrift med flere avdelinger. Ønskelig å dele opp statistikk slik at oversikt oppfattes som relevant for hver leder og deres ansvarsområde.

Tove Kure
CONTRIBUTOR **

av Tove Kure

Ja, dette er et ønske i vår bedrift, også.

Mariyan 2024
CONTRIBUTOR *

av Mariyan 2024

Hei 🙂 Visma appen lukker hele tida og lurte på hvordan kan man registere egen melding ? 

Janne2022
CONTRIBUTOR ***

av Janne2022

Det er en stor utfordring at dette ikke er mulig i dag. Det var fine rapporter per avdeling i Hult og Lillevik. Jeg har hatt flere diskusjoner med vår leverandør på dette. De skulle jobbe med å få muligheten til å lage "tags" på ansatte slik at man kan tagge dem med avdeling. Jeg spurte for en stund siden om dette nå var klart slik at man kan bruke dette i sykefraværsrapporten. Den kunne ikke brukes der på det tidspunktet. Det er STORT behov for å fordele sykefravær på avdelinger hos oss. Vi har store firma, der det ene frmaet består av 25 butikker. Vi er avhengig av å kunne måle sykefraværet per butikk. Håper virkelig dette kan bli prioritert. det er manger som etterlyser denne helt naturlige funksjonen.

 

Britt-
CONTRIBUTOR **

av Britt-

Enig. Dette har vi etterlyst siden vi startet med programmet for mer enn to år siden.

livHoseberg
CONTRIBUTOR **

av livHoseberg

det etterspørres av kunder her og.. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"