Mine områder
Hjelp
IngunnMonsen
CONTRIBUTOR ***

Sykefravær ved oppstart nytt system

av IngunnMonsen

Hei. Jeg er i ferd med å ta i bruk Visma Payroll for første gang nå i november. Jeg har lagt inn alle ansatte med oppstartsdato 01.11.2021 etter anbefaling fra vår systemleverandør, men får da ikke lagt inn egenmeldinger på ansatte i november siden de ikke har vært ansatt i 2 mnd. Samtidig savner jeg mulighet for å kunne legge inn en form for inngående saldo på egenmeldinger/sykt barn for å kunne holde orden på antall brukte.
Hvordan løser dere dette? Ser det er brukertips fra 2018 om å legge inn korrekt oppstartsdato, men usikker på om det kan ha kommet noen nye funksjoner siden den tid så det ikke trengs gjøres.

1 SVAR 1

av Christer Gunnarsson-Visma Cale

Hej

Det är inte möjlighet att göra några registreringar i Calendar som är FÖRE anställningsdatum för personen. I detta fallet kan du INTE göra det före den 01.11.2021.

Vi rekommenderar att du anger det anställningsdatum som den anställde har i företaget och inte något datum som är på något sätt
relaterat till när du började använda Visma.net Payroll. Varför du fått denna rekommendation av din systemleverantör är svårt att säga.

Christer Gunnarsson
Business Analyst
Visma.net Calendar development team


Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"