Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Expense

av Anonymous

Hei. En ansatt har lagd reiseregning i Expense og sendt til godkjenning til nærmeste leder. Jeg ser den er sendt i hans Expense men den kommer ikke opp på noen av dokument oversiktene (Approval). Noen som vet hvordan eller hvor dette kan sees? Det er ingen varsler som er sendt om at noen har blitt blokkert.

6 SVAR 6
Heidi Eriksen3
CHAMPION ***

av Heidi Eriksen3

du ser vel ikke utlegget før det er godkjent i første ledd? Da vil den ligge i approval. Det skal jo komme frem på forsiden under regningen som er sendt status. Står det venter på godkjenning vil du finne denne før leder har godkjent. (tror jeg da)

Krystyna Rudkovska
CONTRIBUTOR ***

av Krystyna Rudkovska

Hei,

Finner du den reiseregning i prosessoversikt i approval? Under arbeidsflytdetaljer kan du se hvor den ligger nå.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Under prossessoversikt så får jeg opp aktive og fullførte reiseregninger og de ligger ikke under noen av de. Hvor ligger arbeidsflytdetaljer?

Krystyna Rudkovska
CONTRIBUTOR ***

av Krystyna Rudkovska

Når du kommer inn i hver enkelt prosess, så der blir det to faner: prosessdetaljer og arbeidsflytdetaljer.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja det stemmer, når jeg går inn på reiseregninga men i dette tilfelle så syns ikke hans reiseregninger hverken under aktive eller fullførte så da er jeg like langt. Takk for svar.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Finner du den under 'min historikk' fanen? den ansatte kan ha avbrutt godkjenning, vil da i tilfellet ligge med status 'avbrutt'.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"