Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feilmelding ved overføring av kontoplan og Ansvarsenheter

av Anonymous

Får feilmelding når jeg skal overføre Kontoplan og Ansvarsenheter fra Visma lønn til Expense. Får beskjed om å sjekke oppsett mot Expense.

Fra Expense får jeg melding om "the operation has timed out"

Jeg har ikke endret noe i oppsettet. Alt fungerte tom fredag. Kjører rutinen hver morgen.

Kan problemene ha sammenheng med den nye versjonen?

Er det andre som har problemer?

Laila

8 SVAR 8
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Flott, fungerer som det skal i dag 🙂

av Gunnar Glendrange

Overføring av grunndata skal nå fungere som normalt. Beklager problemene.

av Gunnar Glendrange

Land skal bruker få endret (på lik linje med andre endringer, gjøre reisen lengre o.l). 

Solveig Weser Kvidal
CONTRIBUTOR *

av Solveig Weser Kvidal

Hadde samme problem denne uken. Etter en halv dag fikk jeg endelig over ansvarsenhetene.

Vi har i tillegg trøbbel med at man ikke får endret land. Hvis man først velger Norge men vil endre dette til f.eks. Belgia er ikke det mulig. Da må vi be våre ansatte om å slette hele reiseregningen og begynne på nytt. Vil dette også bli fikset i versjonen som kommer i helgen?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fikk dette til på tirsdag, men i dag får jeg igjen samme feilmelding ved overføring (sjekke oppsett + operation has timed out).

Er det andre som fortsatt har problemer ?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dette fungerer ikke hos oss heller. Akkurat samme problem som hos Laila. Fungerte fredagen, men ikke i hele forrige uke, og ikke i dag heller. Når forventer dere en løsning på dette ? Trenger å overføre prosjekter etc slik at vi kan kjøre lønn.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det fungerer fortsatt ikke,selv om det nå er mandag. Nå gjelder det overføring av alle grunndata , ikke bare ansvarsenheter og kontoplan, som i forrige uke.

av Gunnar Glendrange

Det kan tenkes. Prøv igjen mandag, da skal det i hvert fall gå bra.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"