Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Lagre hotel og adresse i Visma.net

av Anonymous

Når jeg legger inn overnatting m/hotell på reiseregningene så vil ikke navn og adresse på Hotell bli stående så jeg må legge inn dette nesten hver gang jeg går inn for å legge på nye reiser.

Når jeg da søker på Hotellet og adressen igjen så er dette lagret og kommer frem, MEN detter ut igjen til neste gang jeg går inn og jeg får da beskjed om at det mangler og må søke opp IGJEN!!

Kan du være så snill og finne ut hvordan dette løsesJ

6 SVAR 6

av Gunnar Glendrange

Det kommer ny versjon av Expense lørdag - den inneholder forbedringer rundt angivelse av hotellovernattinger.

Prøv den, så tar vi det derifra

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har også opplevd at når man legger inn hotellinfo blir det borte når man går inn for å ferdigstille reiseregning senere.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Jeg har avvist en reiseregning i Expense på grunn av at en ansatt ikke har splittet en hotellkvittering innland.

 

Når den ansatte får tilbake reiseregningen forsvinner all informasjon om overnattingssted , adresser osv og han blir nødt til å legge dette inn på ny for å sende denne til godkjenning

 

Hvorfor forsvinner dette?

 

Er det noe galt med løsningen?

 

Mvh Håvard

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei:)

 

Hotell og adresse kan lagres i Visma.net Expense ja (altså man skal slippe å taste inn all hotellinfo om du har brukt hotellet før), og det er ikke blitt rapportert om noen feil med løsningen.

Er det noen andre her på forumet som har vært borti lignende problemstilling og kan komme med tips til Margrethe? 

Mvh. Silje

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Da spør jeg generellt:

 Skal hotel og adresse lagre seg når man trykker lagre i Visma.net Expense?

Eller er det feil i denne versjonen?

 

Margrethe

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei:)

Er det noen av medlemmene som har vært borti dette før og som kan svare Margrethe på dette?

Det er mulig du blir nødt til å henvende deg til support hos Visma, på 09101 (innvalg 2 Huldt & Lillevik Teknisk Support), eller til support.hl@visma.no, da jeg har fått høre at dette mest sannsynlig ikke har noe med feil i løsningen å gjøre. 

Mvh. Silje 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"