Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Konfigurere arbeidstimediagrammet i nye Severa

av Anonymous

Det arbeidstimediagrammet som er inkludert som en widget - er den basert på tall fra noe standard-rapport som det går an å endre på?  Det virker ikke særlig praktisk at den widget-en ikke lar seg konfigurere.  Det vil være ønskelig å konfigurere diagrammet til å f.eks. kun vise timer for kun siste måneden eller andre perioder - men det ser ikke ut til å være mulig?  Men det er kanskje mulig å endre på rapporten som ligger til grunn for diagrammet?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Per idag er det ikke mulig  konfigurere denne. Bakgrunnen for dette diagrammet er hvilke ulike prosjekter du har ført timer på. 

 

Vi tar det med oss videre, det er et godt ønske:)

 

Mvh

Tonje

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ok,

Takk for svar.  Uten noen muligheter for konfigurasjon, så blir mulighetene for å gjenbruke diagrammet litt mindre, fint at dere noterer evt. forbedringsønske på dette. 

 

Er det slik å forstå at kakediagrammet viser timene ført på ulike prosjekter de siste 30 dagene eller noe sånt?  Det er også litt uklart, ettersom tittelen på diagrammet ikke sier noe om basis for det, og jeg finner ikke noe informasjon under hjelp om diagrammet.

mvh
Kilroy

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Diagrammet skal egentlig vise timer denne måneden, men når vi sjekket viser den siste 30 dager. Dette er en bug, som vil bli løst. 

Vi lager et forbedringsønske om at diagrammet skal kunne konfigureres:)

 

Mvh

Tonje

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"