Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Registring i ELMA via AI

av Anonymous

Hei, kommer så langt at jeg skal aktivere PEPPOL-profiler, trykker lagre, og kommer da tilbake til ELMA registring - Ukjent ( oppdater)

Jeg står i AI under Fakturainnstillinger. Forslag ?

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen Anita,

Documentcenter skal hente faktura fra AutoInvoice og inn i deres ERP-system, det skal absolutt ikke være nødvendig å sjekk begge plasser. Slik jeg ser det er dette en supportsak og jeg anbefaler deg å ta kontakt med din Visma forhandler slik dere får fikset dette så raskt som mulig. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Lisa,

Hvorfor finner jeg faktura som ligger under " Mottatt faktura som snart forfaller" i Autoinvoice.Visma. Hvorfor går ikke de direkte til Visma Doc senter.? Det skal vel vere unødvendig å sjekke begge plasser i hht hvilke faktura som ligger for betaling ?

Anita

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anita!

Takk for en hyggelig samtale vi hadde tidligere i dag! Jeg velger å svare her også slik at andre kan se svaret dersom noen lurer på det samme. Det er helt riktig, i Visma Document Center skal det stå Visma XML på VXML-format øverst i venstre hjørne. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Skal nå knytte AI opp mot VDC, på flik til høyre for xml format har jeg oioxml. Endrer jeg det da til V(isma)XML?

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"