Mine områder
Hjelp
Geir Ove Nordli
CONTRIBUTOR *

Amazon Appstream vil ikke kjøre

av Geir Ove Nordli

Fredag 9. august sluttet Amazon Appstream å kjøre. Denne er helt essensiell for å kunne benytte bl.a. HRM og Økonomi på en god måte. Brukerstøtte her finner ingen feil, og flere enn meg har dette problemet. Det virker som feilen ligger i skyløsningen. Når blir dette rettet?

7 SVAR 7

Hei, @Geir Ove Nordli! Jeg har hørt litt med kollegaene mine, og det er i alle fall ingen generelle problemer med Appstream / Enteprrise Plus for øyeblikket. Driftsmeldinger kan du se i et av Enterprise Plus-områdene her i Community eller på status.visma.com. Dersom du opplever problemer kan du ta kontakt med support. Håper det løser seg!

 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.

Geir Ove Nordli
CONTRIBUTOR *

Dette nytter ikke. Får ikke lagt det inn som tema da det kommer opp feilmelding. IKT her finner ingen feil lokalt. 

Da vil du snart bli kontaktet av en av mine kollegaer 🙂

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.

Gro H
CONTRIBUTOR ***

av Gro H

Vi hadde samme problem og fant ut at når vi logges oss inn utenfor vår plattform så gikk det greit.

Grunnen var at vi hadde for gammel windows-versjon inne på plattformen vår. 

Geir Ove Nordli
CONTRIBUTOR *

Her må vi kjøre det på PC. Serveroppsettet her støtter ikke slik kjøring. Og PC-en er temmelig ny med siste windows og siste oppdateringer

Vibeke Bjørndal
CONTRIBUTOR *

av Vibeke Bjørndal

Amazon appstream sluttet å kjøre hos meg også, IT avdelingen hos oss mente at min pc var for gammel. Jeg fikk meg ny, og da virket det som vanlig. 

Geir Ove Nordli
CONTRIBUTOR *

Det skal ikke ha noe å si her. Har en ganske ny pc med siste oppdateringer. Flere har fått samme problem. 

Få oppdateringer om denne artikkelen rett i mailboksen din

Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.

Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.