Mijn Communities
Help
KevinLeussink
CONTRIBUTOR *

Cumulatief resultaten overzicht

door KevinLeussink

Een standaard rapport voor een cumulatief resultaten overzicht bestaat niet onder, payroll -> rapportages. Mijn vraag is hoe jullie hiermee omgaan? 

 

Het cumulatief resultaten overzicht moet in principe alle componenten bevatten die worden gebruikt. En dan per maand cumulatief dus, de maand februari heeft de gegevens van januari en februari bij elkaar opgeteld. 

 

Met vriendelijke groet,

Kevin Leussink 

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
Juliette Franzen
VISMA

door Juliette Franzen

@Kevin Leussink 

Er zijn 2 opties die ook de info bevatten van het 'cumulatief resultaten overzicht' van Youforce:

 

  • Stap 2 van de Salariswizard 'Berekende resultaten'  geeft informatie in totalen over een maand. 
  • De totaaltelling van de Jaarstaat per medewerker gedurende een periode

 

John Bouwman
CHAMPION **

door John Bouwman

Ook wij lopen nu regelmatig tegen de max capaciteit aan. Wellicht is het handiger om ook te kunnen exporteren naar een *.TXT of *.CSV bestand?

John Bouwman
naikvanduijn
CONTRIBUTOR *

door naikvanduijn

Bij onze organisatie lopen de gewone Resultatenoverzichten ook al vast van gewoon alleen de maand december, omdat het bestand al te groot is voor Excel. Cumulatieve rapportages van januari t/m december zijn al helemaal niet mogelijk. Afgelopen 2 jaren hebben wij ook handmatige kleinere filters gebruikt en daarna alles in Excel aan elkaar geknoopt, maar de accountant was op zijn zachts gezegd "not amused". Het begint nu wel een dringender probleem te worden. Benieuwd of we komende accountantscontroles nog goed doorkomen...

NicoleR
CONTRIBUTOR ***

door NicoleR

Ik ben benieuwd naar de antwoorden. Als ik component types "Berekeningsresultaten" met of zonder de optie "accumuleer periode totalen" probeer te rapporteren over een boekjaar, dan loopt het over het maximum van Excel en stopt het met een error. (Gegevenshoeveelheid is te groot om te worden geëxporteerd. Rapportage gegevens bevatten aantal gegevensrijen '1048577' wat meer is dan technische limiet exporteren '1048576'. Filter voor een kleinere periode of gebruik een nauwkeuriger filter.)

Mijn work around bestaat uit het exporteren en samenvoegen van deelbestanden. Dat is meer werk en foutgevoelig.
Dus benieuwd naar de werkwijzen van anderen.