om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Er staat in de nieuwe CAO het volgende: De opgebouwde bindingstoelage over de periode september t/m december 2024 wordt in december 2024 uitbetaald. Wij zien dit nu nog niet terug op de salarisstroken van december. Ik zie dat er nog een payroll release staat voor 3 december, ik zie alleen niet terug wat hier in zit. Zit hier toevallig het uitbetalen van de bindingstoelage in? Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
De release van 3 december heeft gelopen maar ik zie echter op de stroken van mijn medewerkers (CAO PO) geen uitbetaling Bindingstoelage staan. Is dit iets wat wij zelf moeten activeren of doet Visma dat? Ik kan hier helaas niets over vinden binnen deze community.
Mvg
Natascha van der Velden
Door een late wijziging vanuit de PO Raad en de daarop volgende test werkzaamheden komen de wijzigingen voor CAO PO in een extra release volgende week.
De volgende onderwerpen zullen aan bod komen: Normuren en salarisbetaling over een gedeelte van de maand, automatisch afrekenen van de bindingstoelage in december 2024, Oktobertoelage, Arbeidsmarkttoelage, vakantiegeld minimum bedrag en de uitlooptoeslag.
Bedankt voor de reactie!
CAO PO voor de volledigheid
Dit gaat inderdaad mee in release 257. Deze release wordt 03 december aan het einde van de dag geplaatst.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.