Mijn Communities
Help
Ina van der Lelie 2
CONTRIBUTOR *

Declaratie overzicht voor managers

door Ina van der Lelie 2

Goedemiddag,

Als een manager een eerder ingediende declaratie wil controleren, dan kan dit, volgens ons, alleen door de manager te autoriseren door de beheerfunctie "configuratie declaratie" aan te zetten. Echter kan hij dan ook de categorieën beheren. Kunnen wij dit anders inrichten? Bijvoorbeeld een overzicht voor de managers van ingediende declaraties. Dit is wel mogelijk voor declaraties voor medewerkers.

Dit zouden wij ook voor de managers willen hebben.

 

1 ANTWOORD 1

door Remco te Ronde

Hoi @Ina van der Lelie 2

 

Leuk dat je jouw vraag stelt via het forum. Via het forum delen beheerders van Youforce kennis en ervaring met elkaar. Ik zag dat sommige beheerders je al wel ''kudos 👍'' hadden gegeven, maar dat je nog geen antwoord hebt gehad. Dus misschien kan ik je een beetje op weg helpen.

 

Wellicht kan je jouw vraag iets anders formuleren. Je zou kunnen denken aan:

Wij vinden het belangrijk dat managers in onze organisatie ook inzicht hebben in ''oude'' declaraties. We hebben overwogen om ze rechten te geven tot "configuratie declaratie", maar dat willen we toch niet doen. Hoe gaan andere organisaties daar mee om? Willen managers inderdaad ''oude'' declaraties zien? En hebben jullie wellicht aan een hele andere oplossing gedacht? Zoals inzicht geven in een rapportage waarin alle variabelen van de afgelopen 12 maanden zichtbaar zijn?

 

Wellicht helpt een iets andere formulering om meer feedback te krijgen. Mocht het echter een idee zijn dan kan je het aanmaken op het ideeën-forum. Ideeën worden altijd door Visma|Raet gelezen, beoordeeld en voorzien van een update. Disclaimer: het kan natuurlijk heel goed gebeuren dat je idee uiteindelijk na beoordeling vanuit Visma|Raet de status 'alternatief aanwezig' krijgt. Maar we zorgen altijd voor een reactie zodat je weet waar je aan toe bent. 

Groet,

Remco te Ronde