Mijn Communities
Help
dennis beekman
CONTRIBUTOR ***

zoekwoorden in declaraties?

door dennis beekman

We zijn de declaraties aan het inrichten. daar heb je een categorie. alleen soms wil je dat een medewerker kan zoeken waar een declaratie onder valt.

Kan dit?

 

Bijvoorbeeld:

men wil een computerbril declareren. maar de categorie is dan Arbo kosten of zoiets

Hoe kan ik ervoor zorgen dat met kan zoeken op "computerbril" en dan de juiste categorie krijgt?

2 ANTWOORDEN 2
dennis beekman
CONTRIBUTOR ***

door dennis beekman

dank voor het snelle antwoord. Helaas denk ik dat dit niet is wat ik zoek.

 

de categorieën hebben wij terug gebracht naar 20 stuks. Alleen dat zijn dan de algemene termen. Als iemand iets declareert is het dan best lastig om de juiste categorie te vinden. Vandaar het verzoek voor zoekwoorden. Helaas is dit niet mogelijk

 

de zoekwoorden bij een proces zit voor de declaratie. We willen de zoekwoorden nadat er op "declaratie indienen" is gedrukt. Dat lijkt niet mogelijk te zijn.

 

Dit maakt het inrichten wel lastig omdat er in de zorg heel veel declaraties zijn die we niet allemaal in willen voeren. dan wordt de lijst voor declaratie 80+ lang.

door Bastiaan Friederichs

hi @dennis beekman, in de declaratie-module is geen mogelijkheid voor zoeken toegevoegd.
De reden is dat de hoeveelheid categorieeen over het algemeen beperkt is, je een eigen naam kunt toevoegen en een toelichting:

BastiaanFriederichs_2-1698734044763.png

 

In Mijn Youforce (desktop) heb je de mogelijkheid om processen te voorzien van extra zoekwoorden. Mogelijk kun je dit alvast gebruiken om het nog eenvoudiger te maken:

BastiaanFriederichs_0-1698733874885.png

 

BastiaanFriederichs_1-1698733997575.png

 

Daarnaast heeft Oscar dit idee aangemaakt enige tijd geleden: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Youforce-app-declaraties-gt-beschikbaar-maken-van...

Reageer daar vooral als het idee wel (of niet) past bij wat je voor ogen hebt.
Hoewel mijn team op dit moment bezig is met het onderwerp Verlof (in de Youforce app en Mijn Youforce) komt er daarna weer een moment om andere zaken op te pakken. Op dat moment kijken we zeker naar de ingediende ideeen, de reacties en de hoeveel kudos.