Mijn Communities
Help
Ayse Salmaz 81
CONTRIBUTOR ***

Saldo flex benefits onjuist

door Ayse Salmaz 81

We krijgen weer meldingen dat het saldo budget van het IKB in Flex niet goed staat.

Hebben meer organisaties hier last van? 

5 ANTWOORDEN 5

door Giovanni Slemmer

Goedemorgen allemaal,

Als jullie een ticket indienen kunnen we jullie helpen in ons bericht van 28 november geven we het volgende aan:

Jouw actie

Als deze fout is voorgekomen bij een aantal medewerkers van jouw organisatie en jullie vinden het belangrijk dat de salarisgegevens van november worden gecorrigeerd, zou je dan het 1917 bestand van november willen toevoegen aan een request in het 4Me programma? Dan kunnen wij het 1917 bestand opnieuw importeren in Flex Benefits.

https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Flex-Benefits/Onderhoud-Flex-Benefits-op-28-november-...

Dus als jullie een request indienen kunnen we die opnieuw importeren.

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Vorige week hadden ook wij hier last van en waarschijnlijk nog  steeds. Ik denk dat Sinterklaas teveel budget heeft gebruikt waardoor het saldo bij minstens 1 medewerk zelfs negatief is geworden. Jammer dat dit probleem maar terug blijft komen want de medewerkers gaan hier telkens weer vragen over stellen.

Jannie Zwiers
CONTRIBUTOR **

door Jannie Zwiers

Bij ons helaas ook

ArianneB
CHAMPION **

door ArianneB

Bij ons ook helaas. Alweer...

Marit van Nugteren
CONTRIBUTOR *

door Marit van Nugteren

Helaas hier ook bij sommige medewerkers. Ik heb er al een ticket voor ingediend en er wordt naar gekeken.