Mijn Communities
Help
SKnoester
CONTRIBUTOR ***

Consultancy aanvraag Service Center

door SKnoester

Hi,

 

Mijn collega heeft een mail ontvangen met daarin uitleg over mails verzenden vanaf noreply@easycruit.com of de keuze voor eigen domeinnaam. In de mail staat: Als je e-mails wilt verzenden vanaf je eigen domein in plaats vanaf noreply@easycruit.com, dan raden we je ten zeerste aan een consultancy aanvraag in te dienen bij het Service Center om DKIM in te laten richten.

 

Nu is mijn vraag, waar kan ik dit vinden?

 

Groet,

Stefan

9 ANTWOORDEN 9
Sanne Westendorp
CONTRIBUTOR **

door Sanne Westendorp

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil een ticket indienen, maar kan nergens 4ME vinden. Kan ik ergens opvragen wie bij ons het contactpersoon is? Er zijn meerdere collega's uit dienst gegaan en met zwangerschapsverlof. Ik kan nu mijn vraag niet stellen.

Goedgekeurde oplossing
Ingrid Russchen
VISMA

door Ingrid Russchen

@Sanne Westendorp 

Goedemorgen Sanne, ik heb je een email gestuurd met jullie contactpersonen. Met vriendelijke groet, Ingrid Russchen

door Maurice Eppenga

@Sanne Westendorp, voor welke organisatie ben je werkzaam? Dan kunnen wij zien welke contactpersonen voor die organisatie staan geregistreerd.

Sanne Westendorp
CONTRIBUTOR **

door Sanne Westendorp

Hoi Maurice, ik werk voor Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier.

door Maurice Eppenga

@SKnoester, een consultancy request kan worden ingeschoten in 4ME.

SKnoester
CONTRIBUTOR ***

door SKnoester

En waar vind ik '4ME'?

door Ingrid Russchen

@SKnoester Goedemiddag Stefan, jij bent geen contactpersoon namens jullie organisatie, vandaar dat jij hier niet bekend mee bent. Je collega die de eerdere aanvraag heeft ontvangen kan voor jou een aanvraag voor consultancy aanvragen of een andere beheerder van jullie organisatie kan dat doen. Vanuit Visma Raet - Service Center maken we geen contactpersonen aan omdat de organisatie bepaalt wie de contactpersonen zijn. Kun je hier mee verder? Met vriendelijke groet, Ingrid Russchen

SKnoester
CONTRIBUTOR ***

door SKnoester

Hi Ingrid,

Hoe word ik toch contactpersoon van onze organisatie? Ik ben namelijk de enige die gaat over EasyCruit en wij willen het mailadres graag toch zo snel mogelijk wijzigen door middel van de consultancy. 

door Ilja Geutskens1

@SKnoester  Goedemorgen Stefan,

 

Dat kan de applicatiebeheerder bij jullie zelf doen, via de tegel 'Mijn organisatie'

 

  • Log in op Mijn Visma Raet
  • Kies Mijn Organisatie
  • Klik vervolgens op Gebruikers en klik vervolgens op Mijn Organisatie
  • Klik vervolgens op ‘Voeg gebruiker toe’
  • Vul vervolgens de benodigde gegevens in voor betreffende gebruiker
  • Klik vervolgens op ‘Toevoegen’
  • Gebruiker is hiermee aangemaakt voor het gebruik van Mijn Organisatie

Hetzelfde kan je doen om Support gebruikers op te voeren . Kies dan voor Support in het 2e plaatje.