Mijn Communities
Help
Mevhibe
CONTRIBUTOR **

Job-Alert

door Mevhibe

Hoi! ik kan in Easycruit niet ergens een ''mapje'' of ''onderdeel'' vinden waarin ik kandidaten kan terugvinden die een job-alert hebben aangemaakt. Ik heb ook het idee dat dit niet optimaal werkt. Hoe kan ik controleren of een job-alert goed is ingesteld bij iemand? 

 

Zelf heb ik een job-alert gemaakt voor mezelf, als ik dan op mijn eigen naam zoek kom ik naar boven. Maar dan moet je maar net een naam hebben waar je op zoekt. Het zou ideaal zijn als er een verzamelpunt is waar deze kandidaten in terecht komen.

 

hoor het graag!

3 ANTWOORDEN 3
Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

Wij hebben onszelf ook aangemeld voor de jobalert. Voor alle regio's en functies. Dan krijgen we die zelf ook (en weet je ook als er iets misgaat)

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

Hoi,

 

Klikken op het vergrootglas in de blauwe balk. Dan bij type kandidaat Career-Center aanklikken. Dan heb je alle 'job-alert' kandidaten.

 

Groeten Gerda

Mevhibe
CONTRIBUTOR **

door Mevhibe

Bedankt Gerda, ik heb het gevonden!

 

Ik vind het alleen nog lastig om nu te controleren of het wel goed gaat met de job-alerts. Ik heb namelijk nu een kandidaat die aangeeft dat ze dit heeft ingesteld en geen mailtjes ontvangt. Sterker nog ze heeft zelf op een vacature gereageerd die eigenlijk wel had moeten ontvangen. Hoe kan ik checken of dat de job-alerts wel goed zijn ingesteld en/of wel aankomen bij de kandidaten die een job alert hebben aangemaakt?

 

gr

Mevhibe