Mijn Communities
Help
SKnoester
CONTRIBUTOR ***

Mail vanuit noreply@easycruit.com

door SKnoester

Hi, 

 

Als ik vanuit EasyCruit iemand mail of afwijs, komt de mail nu opeens vanuit noreply@easycruit.com

Terwijl dit voorheen altijd een ander mailadres van onze organisatie was. Hoe kan ik dit weer zo instellen? 

 

Groet,

Stefan

3 ANTWOORDEN 3
Carla Hofenk
CONTRIBUTOR **

door Carla Hofenk

Hoi Maurice, 

Wij krijgen onderstaand bericht binnen in onze mailbox, als we een kandidaat doorsturen of uitnodigen? 

CarlaHofenk_0-1698227656668.png

 

door Ingrid Russchen

@Carla Hofenk Hallo Carla, Ondertussen heb je een aanvraag ingediend. Via die aanvraag gaan we kijken naar een oplossing. Groet, Ingrid Russchen

door Maurice Eppenga

@SKnoester, als het goed is heeft jullie organisatie bericht gehad dat wij jullie overzetten op noreply@easycruit.com en onze nieuwe email delivery. Het is ook mogelijk om DKIM te implementeren, dan kunnen jullie vanaf het eigen domein emails versturen vanuit EasyCruit. Hiervoor moet een consultancy verzoek worden ingediend.

 

De nieuwe email delivery (in combinatie met dus of noreply of DKIM) is een vereiste voor al onze klanten om gebruik te kunnen maken van nieuwe functionaliteiten zoals de nieuwe interview booking workflow (release verwacht op 2 november, release notes volgen nog) en de kalender integratie (ontwikkeling hiervan is gestart).