Mijn Communities
Help
Astrid Bruins Slot
CONTRIBUTOR **

aanpassen status afspraak geaccepteerd

door Astrid Bruins Slot

In de oude versie was het mogelijk om in de 'wervingskalender' de status van een uitgenodigde kandidaat handmatig op 'geaccepteerd' te zetten. Ik zie deze optie niet terug in de nieuwe versie klopt dat? 

15 ANTWOORDEN 15

door Maurice Eppenga

@Gerda Reidsma @Annemiek Vink, het ticket verwees puur naar het issue met de wervingskalender, dat is waarschijnlijk een bug.

 

Voor het handmatig aanpassen van de status van de interview uitnodiging is een oplossing onderweg, dit komt beschikbaar onder de status wijzigen knop. Houd de release notes in de gaten de komende weken.

Annemiek Vink
CONTRIBUTOR ***

@Maurice Eppenga heel erg bedankt! Dan moet het goed gaan komen. 

door Maurice Eppenga

@Annemiek Vink, zou je hiervoor een ticket kunnen indienen bij de servicedesk?

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

@Annemiek Vink is hier al een antwoord op? want wij zitten met dezelfde vraag. Hoe kunnen we aan afspraak handmatig op geaccepteerd zetten? @Maurice Eppenga het lijkt me niet logisch dat nu alle easycruit gebruiken hier een ticket voor inschieten omdat het  niet een individuele storing is maar een systeem issue. Of moet hier ook een ticket voor aanmaken?

Annemiek Vink
CONTRIBUTOR ***

door Annemiek Vink

Beste Gerda, nee ik heb hier nog geen antwoord op, wel een ticket hiervoor aangemaakt. Beide problemen, het niet handmatig kunnen accepteren en geen complete wervingslijst is erg vervelend werken.

Goedgekeurde oplossing
Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

@Annemiek Vink work around gevonden bij accepteren. naar de uitnodiging gaan van de kandidaat. als je daar een link voor accepteren in hebt gezet dan deze zelf als url invoeren. dan kun je daar accepteren

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

@Maurice Eppenga 

Ik heb nu iemand telefonisch uitgenodigd en daarna een gespreksbevestiging gestuurd (zonder link), deze blijft nu op "wacht op antwoord" staan. Deze status kunnen we nu niet aanpassen. Wanneer is de nieuwe release waarmee deze bug wordt opgelost? Het is lastig werken zonder volledige wervingskalender en onjuiste informatie over status van de gesprekken

 

@Gerda Reidsma, je kunt deze aanpassing op korte termijn verwachten, zojuist heb ik het ook extra prioriteit gegeven bij onze developers. Mijn verwachting is dat het binnen nu en twee weken live gebracht kan worden, ervan uitgaande dat we niet tegen complicaties oplopen.

door Maurice Eppenga

@Annemiek Vink, de wervingskalender blijft voorlopig beschikbaar in zijn huidige vorm.

Annemiek Vink
CONTRIBUTOR ***

Beste Maurice, helaas is de wervingskalender bij mij niet meer compleet. Niet alle uitgenodigde kandidaten zijn zichtbaar.

door Maurice Eppenga

@SimoneK, nieuwe statussen zijn inmiddels al live, release notes zullen snel volgen. Je kunt nu aan de status van een kandidaat zien of de uitnodiging is verstuurd, geaccepteerd of geweigerd.

SimoneK
CONTRIBUTOR ***

door SimoneK

@Maurice Eppenga  getest en gevonden. Dank!

Annemiek Vink
CONTRIBUTOR ***

door Annemiek Vink

Beste Maurice, ik gebruikte altijd de wervingskalender om via Excel een mooie lijst te krijgen wie er wanneer is uitgenodigd. Omdat ik het niet in alle agenda's van de managers automatisch laat zetten. Omdat anders alle managers de vragen krijgen als iemand wil ruilen enzo. Dat pak ik nu op.

Soms stuurde ik dus een excel bestand met wie wanneer is uitgenodigd al door voordat iedereen de afspraak had geaccepteerd. Is daar nu ook een mogelijkheid voor?

SimoneK
CONTRIBUTOR ***

door SimoneK

In de nieuwe layout kan ik sowieso geen status vinden (dus de reactie van de kandidaat zelf). 
Waar staat dat ergens? 

door Maurice Eppenga

@Astrid Bruins Slot, dat klopt. We zijn momenteel bezig om dit nog toe te voegen aan de nieuwe versie, al zal dit wel in een andere vorm zijn (alvast voorsorterend op de kalender integratie). We zullen in het kandidaatprofiel de interview details tonen wanneer deze is geaccepteerd. Ook zal de status van de kandidaat veranderen wanneer deze de uitnodiging heeft geaccepteerd.