Mina produkter
Hjälp
Pär Svärd
VISMA

Mamut användardagar!

av Pär Svärd

Hej!


Då har vi genomfört årets användardagar för våra Mamut kunder. Toppenkul att se så många bekanta ansikten igen och jag hoppas att alla fick med sig något matnyttigt från dessa dagar.

För er som inte hade möjlighet att delta så vill jag lite kort summera vad vi gick igenom under dessa dagar.


Vår VD Carola Lissel höll en mer generell presentation av Visma, hur vi jobbar och hur vi tänker framåt vad det gäller strategi och långsiktiga mål på vår utvecklingsavdelning.


Lars Borglund, som är vår produktdirektör tog sedan över och presenterade Visma Softwares produktportfölj samt en presentation av planen för Visma Mamut de kommande åren, där vi främst kommer att fokusera på kvalitetsförbättringar både vad gäller produkt och service runt denna.


Vi gick sedan igenom en del tips och tricks i Mamut som deltagande kunder efterfrågat och vi avslutatade sedan passet med en presentation av vårt nya molnbaserade affärssystem samt några av tjänsterna som ingår där och som även finns tillgängliga för Mamut användarna!


Bifogat hittar ni presentationen för dagarna i PDF-format.


Har ni några frågor så är ni välkomna att lämna dessa här i community.

 

MVH/Pär


0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här