Mina produkter
Hjälp

Tips från Support!

av Jonas Pålsson

Vismas önskemål är att detta community skall utvecklas ett aktivt användarforum där användare kan ta del av ny information och utbyta erfarenheter med varandra. Så tveka inte att lägga in din första forumpost redan idag för att dela med dig av dina bästa användartips. Ditt tips kan vara värdefullt och effektivisera vardagen för många användare!

Mitt bästa tips är att du, som ett första steg i att effektivt ta del av användbar information, aktiverar den aviseringsfunktion som är tillgänglig i Visma Community. Den aktiveras genom att du går till "Min sida" klickar på "Redigera profil" och väljer "Mina aviseringar". Du kan då välja vilka forum du önskar ta del av samt frekvens för om du vill ta emot avisering omedelbart eller om du önskar en sammanställning per vecka eller månad. Denna skickas då till dig automatiskt via e-post.

Om du har några frågor, kommentarer eller önskemål angående innehållet i Visma Community är du varmt välkommen att kontakta mig direkt via e-post: jonas.palsson@visma.com.

 

Med vänlig hälsning

 

/Jonas

0 SVAR 0

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här