Mina produkter
Hjälp
LinaFreden
CONTRIBUTOR **

Kopia av påminnelse

av LinaFreden

Hur gör jag för att skriva ut en påminnelse igen? Påminnelsen får ju ett fakturanummer, men jag kan inte skriva ut det på samma sätt som jag skriver ut kopior på debet-/kreditfakturor. Jag vet hur man skriver ut påminnelsen på det sätt som när man först kapade den, men då får jag inte med fakturanumret samt att alla öppna fakturor också finns med. 

4 SVAR 4

av Jonas Pålsson (Uppdaterad ‎30-10-2019 16:33 av Jonas Pålsson VISMA )

Hej!

 

Genom att söka efter påminnelse kan du sedan välja önskad påminnelserapport, t.ex. Påminnelse,  svensk.

reminder.JPG
Välj sedan den påminnelse du vill skriva ut på nytt och kör rapport.
välj reminder.JPG

Du kan då sedan välja att skriva ut eller ladda ned kopia av den aktuella påminnelsen.

 

Med vänlig hälsning

 

/Jonas

LinaFreden
CONTRIBUTOR **

av LinaFreden

Tack för svar, dock så är det inte riktigt det jag behöver. Vi behöver få ut den "faktura" som är påminnelsen, alltså med det fakturanummer som lägger sigi Visma. Andra fakturor kan jag skriva ut genom att gå till rapporter och skriv ut faktura. Det alternativet finns inte på en påminnelsefaktura. 

LinaFreden_1-1572506589619.png

Våra kunder behöver få en kopia med endast påminnelsebeloppet och momssats samt det fakturanummer som genererats. 

Godkänd lösning
Joakim Arvidsson
VISMA

av Joakim Arvidsson

Hej Lina!

 

Då måste du öppna önskad fakturarapport och välja det fakturanummer du önskar skriva ut.

3.png

 

Jag har även bifogat ett exempel på en faktura från mitt testbolag, jag antar att det är en liknande du är ute efter?

 

/Joakim

Med vänliga hälsningar,
Joakim Arvidsson
LinaFreden
CONTRIBUTOR **

av LinaFreden

Tack så mycket det är precis det vi eftersökt och vår support har inte lyckats lösa det åt oss!

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här