Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Söka kontaktperson

av Anonymous

Finns ej meny för att söka kontaktperson som hör till specifik kund. Går att söka i google-menyn men önskar att sökningen finns som meny där man kan välja vilka kolumner som ska visas.

3 SVAR 3

av Jonas Pålsson

Hej!

 

Jag är lite osäker på var i systemet du önskar denna förbättring. Du kan mycket riktigt använda befintligt sökfält för att snabbt söka på delar av namn på kontaktperson för att se förslag på kunder där det aktuella namnet förekommer och via dessa förslag klicka för direkt åtkomst till kunden.

 

sök.JPG

För att säkerställa att vi uppmärksammar ditt önskemål korrekt ber jag dig att registrera detta som ett önskemål under fliken "Idéer" i detta Community. Där kan du då också kan bifoga bilder och förklaring var du önskar en sådan funktion i systemet.

 

Med vänlig hälsning

 

/Jonas

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

När man söker i "google-fältet" på tex "Anna" så får vi i vårt kundregister upp många förslag där man måste klicka vidare på pil för att leta efter rätt person. Det står heller inte till vilket företag kontaktpersonen hör till när man söker så. Det hade varit önskvärt att kunna söka på samma sätt som man söker i menyn "kunder" där man får upp en lista och kan välja vilka kolumner man vill ska visas i vyn. Jag registrerar detta under ideer.

av Jonas Pålsson

Hej igen!

Toppen att du registrerar detta, då det säkert finns flera användare som upplever problematiken med ett för stort antal förslag i detta sökfält för att kunna hantera det på ett effektivt sätt.

 

/Jonas 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här