Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Konteringsbegrepp i Visma Emplyee?

av Anonymous

Hej, 

Jag tittade precis på appen 'Visma employee' för som jag har förstått det så kommer Attach fasas ut och övergå till denna. 

Vi har konteringsbegrepp på alla våra utlägg där samtliga kvitton ska konteras med avdelning och projekt. Vet någon hur man kan registrera detta i appen eller är det inte tillgängligt så personalen ändå måste lägga till det på datorn? (Konteringen sker på varje kvitto då en person kan handla till flera olika projekt.)

 

Mvh

Ester 

6 SVAR 6
Mariecarlander
CHAMPION *

av Mariecarlander

Hej, ser ej att du fått svar på frågan? Vi arbetar också med att redovisa projektnummer till de inskickade utläggen, undrar också nör det kommer att kunna hanteras i Employee?

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej, 

Nej allt jag fått var ett mail där jag blev ombedd att istället lägga upp frågan i forumet för Agda PS. Jag ifrågasatte om det var Agda PS och inte Visma net som hade hand om den nya appen och då skickade personen i supporten vidare mitt mail till en kollega för att hon själv inte hade så bra koll på Visma Employee.

Detta var 28 sep så antar att det var en svår fråga att besvara eller en väldigt stor inkorg för har inte fått mer återkoppling än detta. Så väntar fortfarande med spänning! 🙂 

 

 

Mariecarlander
CHAMPION *

av Mariecarlander

Hmm, borde inte vara så svårt att svara på frågan tycker jag. Jag har själv haft kontakt med dem innan ang detta, men nu var det ett tag sedan.

Svårt det här när man blir slussad att ställa frågor/support i ett forum - och inte vet när/om ärendet tas om hand, tycker jag.

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!


När man använder Employee-appen för att fota kvitton och bifoga direkt till en reseräkning finns idag inget stöd för att ändra avdelning och projekt i appen. Spara reseräkningen i mobilappen utan att skicka den och öppna sedan webbgränssnittet för att justera avdelning och projekt innan den skickas för godkännande.

 

Visma.net Expense kan användas i kombination med olika lönesystem, och därför kan hanteringen och konfigurationen skilja sig åt beroende på vilken systemlösning man har. 

Om ni har Agda PS som lönesystem hänvisar vi till denna sida för hjälp med Expense i kombination med Agda PS.

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej Susanne!

Länken fungerar tyvärr inte så kan du testa att ladda upp den igen? 

Sedan önskar jag att man kan ha de fälten i åtanke av framtida utveckling av appen 'Employee' så den blir ännu mer användbar och underlättar för våra användare där ute. 

 

Mvh

Ester 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Det verkar ha smugit sig in ett felaktigt tecken, vi provar igen. 

https://community.visma.com/t5/Agda-PS-Visma-net-Expense/ct-p/se_ep_Visma_Net_Expense

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här