Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Kan inte se vad de olika ikonerna heter i den nya uppdateringen

av Anonymous

Hej,

 

Jag sitter och ska lägga in aktiviteten "halvdag" eftersom det dessvärre inte går att lägga in rena halvdagar i inställningar. Dock efter uppdateringen så är vyn (av förklarliga skäl) annorlunda och när jag då ska lägga in den som en frånvaro, så vill jag gärna kunna se vad ikonerna heter när jag håller muspekaren över, så att man väljer rätt, dock så ser man inte detta och försökte kolla i handboken, men kunde inte heller där hitta vad de olika ikonerna heter, kommer det komma en lösning på det?

 

 

En annan följdfråga, vi har mycket produkter och indelningar av produkter och med denna uppdatering så kommer man inte till en enskild sida som innan vilket gav en mycket bättre överblick (nu måste jag bläddra i en mindre evighet), kommer det komma något alternativ så man kan välja att öppna upp till en enskild sida (så man får den bättre överblicken igen)? 

 

Mvh
Sarah

3 SVAR 3
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!

När det gäller ikonerna för frånvaro kan du se dem under Inställningar/Frånvarotyper. 

 

 

Om du har långa listor med produkter kan du även söka högst upp i produktlistan under Inställningar/Produkter efter aktuell produkt. 

Sök produkter.PNG

 

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej Susanne,

 

Tack för svar! 

 

Är väl medveten om att jag kan se ikonerna där, men inte vad de heter när jag ska skapa en ny frånvaro, vilket gör mig osäker på vilken jag ska använda (ifall ikonerna har någon betydelse).

 

Det är super att man kan bläddra, men ibland kommer man inte alltid ihåg vilken produkt man söker efter och vill då kunna scrolla sig igenom lätt som man gjorde innan (genom att man kom till en egen specifik sida). 

 

Mvh

Sarah

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!

Nej, frånvaroikonerna har ingen praktisk betydelse. De är endast en visuell hjälp t.ex. om man valt olika ikoner för t.ex. ledigheter och en annan för t.ex. olika typer av sjukfrånvaro. 

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här