för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
I översikten av försäljningsprojekt kan man välja List- eller Kanbanläge. I Listläge kan man t ex se projektnummer, beräknat orderdatum och nästa planerade aktivitet. I Kanban-visning finns endast projektets namn och kund.
Vi skulle vilja ha möjligheten att välja till både projektnummer och datum för nästa aktivitet i rutan för projektet (likt som det ser ut på fakturaöversikten)
Hej SFElisabeth,
Ett bra förslag, det finns möjlighet att få fram projektnummer i andra vyer (exempelvis GANTT-schemat i projektöversikten) så det bör vara intressant för fler att få en enklare översikt i Kanban-vyn i försäljningsprojekten.
Ett tips är dock att du kan få upp nästa/nuvarande aktiviteten i försäljningsprojektet genom att klicka på pilen under initialerna på respektive försäljningsprojekt. Notera dock att jag har en sen uppgift i mitt försäljningsprojekt och jag har därför en symbol för att indikera detta. Har ni enbart en planerad aktivitet framåt, så är det enbart en liten pil som symbol där du kan klicka för att se nästa planerade aktivitet. - Se den bifogade bilden hur det kan se ut.
Hör av dig om det uppstår fler frågor eller funderingar.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.