Mina produkter
Hjälp
Philip_Lj
CONTRIBUTOR **

Se historik på alla förändringar / uppdateringar i Severa / i ett projekt?

av Philip_Lj

Finns det någon rapport man kan dra ut eller någonstans man kan se alla förändringar/uppdateringar som har gjorts i Severa samt i varje projekt? Som en slags revisionslog. Jag vet att det finns i andra system samt i Trello - alltså man ser att person XXX ändrade yy datum xx-xx-xx klockslag yy:yy. 

4 SVAR 4
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Funkar detta?

Ändringshistorik1.png

 

I så fall får du denna rapport

Ändringshistorik2.png


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Philip_Lj
CONTRIBUTOR **

av Philip_Lj

Tack för snabbt svar. Bra att veta. Delvis det jag behöver.


För att uppfylla ISO krav behöver vi kunna visa på ändringar/beslut vi tar längs vägens gång. Vi vill nu ändra till att ha våra möten (tar beslut) genom att ändra direkt i Severa, inte skriva i ett Word dokument och sedan uppdatera Severa. För att, i efterhand, kunna "bevisa" vilka ändringar vi gjort (projekt tider, resursallokering etc) så behöver vi kunna se vilka ändringar vi gjort. Det kan eventuellt räcka att vi printar vilka projekt som är i vissa sales stages (men det blir bara tomt när vi skriver ut.... en annan fråga). Jag tänkte då om det fanns track-log för när man ändrat sales stage, när någon skrivit kommentar (alltså en lista, ej att man behöver gå in på varje projekt och se datum och tid).

 

?

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous (Uppdaterad ‎30-09-2020 14:08 ( )

Hej Philip, 

 

På följande hjälpsida kan du läsa mer om loggningsfunktionen. 

För att komma åt loggningsfunktionen för projekt och fakturor förutsätter det att du har versionen Enterprise. 

 

Det finns även möjlighet att använda projektbeskrivningen för att beskriva gjorda ändringar. 

Projektbeskrivning 2.JPG

 

Denna beskrivning kan även visas i en projektrapport. 

Projektbeskrivning i rapport.JPG

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne Neretnieks

Philip_Lj
CONTRIBUTOR **

av Philip_Lj

Tack. 
Vi har bara premium (som jag antar är under enterprise??) så då går det alltså inte att få se historik under projekt?

 

//Philip

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här