Mine produkter
Hjælp
Lene F M Sørensen
CHAMPION **

My Visma App - godkendelse af fravær virker ikke

af Lene F M Sørensen

Hej

 

Jeg kan se, at My Visma App'en er opdateret og det fremgår nu, at der ligger et antal registreringer til godkendelse, men når en leder godkender et fravær i app'en, bliver den ikke godkendt, men den forsvinder fra app'en. Den står også stadig som ikke godkendt i Visma HR.

Nogen andre der har de samme problemer? 

12SVAR12
Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Vi har i dag lagt en rettelse på My visma appen, så jer der ikke kunne godkende fraværsregistreringer via appen nu kan gøre det.

Der er ikke kommet en ny version af appen - det er stadig Build 1004.

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎10-11-2021 16:08 af Mie Eggers VISMA )

@Lene F M Sørensen og @Kim Schjøtt  

Nogle gange kan det være nødvendigt at 'Skifte bruger' i appen. Det gør I ved at gå i Menu, vælg Log ud, klik på 'Skift bruger', hvorefter I bliver bedt om at taste CVR nr. mv. for at logge på igen. 

Denne øvelse skulle gøre, at appen bliver 'renset for gemte data' - ligesom at slette cookies. I må gerne tjekke, om dette gør en forskel for jer - få evt. også et par ledere til at gøre det samme.

Skriv lige en kommentar her på siden, om det virker eller ej. Pft.

 

NB: Nyeste version (build) af My Visma appen er 1004.

 

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Vi har den rigtige version og har gjort alt jævnfør dine anbefalinger. Det virker stadig ikke.

Mie Eggers
VISMA

Tak for din tilbagemelding, Lene. Jeg sender straks sagen videre til vores udviklere.

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Hej @Lene F M Sørensen @Kim Schjøtt m.fl. 
Vi har erfaret, at hvis der er bilag med i registreringen, kan man ikke godkende før, bilaget er læst ind. Det tager - hvis bilaget er stort - lige nogle sekunder, så prøv evt at se, om det kan være tilfældet. 

Noget andet er, at selvom appen er opdateret, kan det i nogle tilfælde godt ske, at man skal logge ud og så ind igen, før ændringerne træder i kraft og alt virker igen. 

Jeg håber, et af ovenstående bud kan være med til at løse jeres udfordringer! 🙂 

Hav en skøn dag. 

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

af Lene F M Sørensen

Vi har ingen bilag i vores fraværsregistrering. Så det er heller ikke det.

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

af Lene F M Sørensen

Er der nogen der kan godkende fravær i My Visma app'en? For vi kan stadig ikke !

Hej Lene. 
Jeg beklager det sene svar. Jeg håber egenlig at du har fået løst problemet i mellemtiden?
Hvis det ikke er tilfældet, så vil jeg gerne hjælpe dig.
Det burde nemlig være muligt for alle at godkende fravær i app'en. 

Send mig gerne en mail med din virksomheds navn, så sørger jeg for at sætte dig i kontakt med én der kan løse dit problem, så du også kan få lov til at komme i gang 🙂 

 

Bedste hilsner
Anja Nielsen, Visma Enterprise

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Hej Anja

Har lige prøvet igen og det virker stadig ikke. (Det skal siges at registrering af fravær i app'en har virket fint, men det er godkendelsen, der er problemet. Jeg skriver her da jeg ikke kan se din mailadresse.

Et gæt er anja.landgren.nielsen@visma.com ? 

 

Mvh

Lene

Det lyder mærkeligt, og noget som vi lige må tjekke op på.
Min mail er anja.nielsen@visma.com 🙂

Kim Schjøtt
CONTRIBUTOR ***

af Kim Schjøtt

vi har samme problem

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Godkendelse af fravær i app'en virker stadig ikke.