Mine produkter
Hjælp
Kate Bærendtsen
CONTRIBUTOR **

Besked i leder medarbejdersammenhæng ved registrering af ferieønsker

af Kate Bærendtsen

Kan man tænke sig, at der er en mulighed for at en leder får besked via mail, når en medarbejder har indtastet et ferieønske i VISMA App'en og at der modsat er en besked til medarbejderen, når dette ferieønske er godkendt?

2SVAR2
Brix
CHAMPION **

af Brix

Jeg tilslutter mig og tilføjer: Mangler virkelig en oversigt over hvilke ledere, der mangler at godkende + en knap som jeg kan trykke på, så de får en remindermail (gerne med mulighed for afgrænsninger på fx dato, da de ikke behøver at godkende vinterferien i februar endnu)

 

Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

@Kate Bærendtsen Vi har stadig kun den samme løsning i Påmindelsesmodulet, hvor lederne via en mail kan blive mindet om, at de skal godkende registreringer, herunder ferie. Medarbejder kan i såvel Visma HR som i My Visma appen se status på deres registreringer.

 

@Brix Hvis påmindelsen 'Godkend registreringer' er opsat med Nærmeste leder som modtager, vil disse få en remindermail om at godkende fravær/lønregistreringer. Det er ikke muligt at datoafgrænse påmindelsen.

I menupunktet 'Godkend fravær og lønregistreringer' kan du nemt se, det der ikke er godkendt. Du kan også danne rapporterne 'Fraværsliste' og 'Lønregistreringsrapport', hvor du i filtret vælger Godkendelsesstatus = Afventer. Så får du vist registreringer, der ikke er godkendt, samt medarbejderens afdeling og leder.

 

NB: 'Nærmeste leder' som modtager af en påmindelse, er den person, der i menupunktet Firma,  Afdelingsledere er angivet i højre kolonne som Afd.leder. Husk også, at modtagere af en påmindelse skal have tilføjet en e-mailadresse under Medarbejder stamoplysninger.

 

Vejledning Påmindelser 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.