Mine produkter
Hjælp
Hilde 1234
CHAMPION *

Feriesaldi i Visma HR og My Visma

af Hilde 1234

Hej.

 

Hvis medarbejderne anmoder om juleferie decmeber i Visma Hr og My Visma appen, trækker den dagene fra indeværende år selv om der er dage tilgode fra tidligere år.

Skulle "boblerne" ikke opdateres med det samme ?

Andre der oplever det samme ?

mvh

Hilde

6SVAR6
Brix
CHAMPION **

af Brix

Hej - jeg har lige talt med en fra Visma, som hjalp mig med en opsætning. Problemet er, at den viser 5 dage for lidt ude i den første cirkel - vil I ringe til mig igen? 

af Anja-Landgren-Nielsen

Hej Brix. 
Fik du løst de sidste udfodringer? 🙂

Med venlig hilsen
Anja Nielsen

Hilde 1234
CHAMPION *

af Hilde 1234

Hej Jeanette

Tak for svar, så afventer jeg og ser om det bliver rettet 🙂

mvh

Hilde

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

I de to tilfælde var opsætningen af fraværssaldi ikke korrekte.

Husk dette i forhold til fraværskoder i opsætningen:

Når det drejer sig om ferie, som altid har en fraværsrækkefølge opsat i Visma Løn, skal fraværskoden (40 eller 50) tilføjes i kategorien (klik på Ret på den blå linje).

Når fraværet ikke indgår i en fraværsrækkefølge, f.eks. omsorgsdage, skal fraværkoden kun tilføjes på linjen ud for lønartstypen.

Hilde 1234
CHAMPION *

af Hilde 1234

Hej Mie.

Jeg kan kun få ferie i "boblerne" til de timelønnede 1282, der manger feriefri, afspadsering og aftalefritimer. Men det kommer på de funktionærlignende også i 1282.

mvh

Hilde 

 

Brix
CHAMPION **

af Brix

Hej Hilde - jeg har samme problem og fejlmeldte det i går formiddags. BH Jeanette

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.