Mine produkter
Hjælp
Mette S
CHAMPION **

Lønsedler i E-boks

af Mette S

Er det muligt at få ændret navnet, så der står at lønsedlen er fra FIRMA NAVN, i stedet for Visma Enterprise i E-boks? vh 

5SVAR5
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Storm1,

 

Det er en mulighed, men vist nok et betalingsprodukt. Vi har haft både firmanavn og firmalogo på vores eBoks advisering siden 2017.

 

Mvh Benjamin

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej Benjamin

 

Visma Chat siger at det ikke er en mulighed at afsender er vores firma navn men der vil står visma.

 

Jeg er klar over at vi kan få logo osv på hvis vi betaler for det.

 

Tak for din hjælp 🙂

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Storm1,

 

Visma chatten tager fejl, med mindre de har fjernet muligheden igen.

 

Jeg har vedhæftet et screen dump af adviseringen i eBoks. Mht. logo, så mener jeg ikke på lønsedlen, men vi har vores firmalogo på adviseringen i stedet for VISMAs logo. Jeg ville spørge dem en ekstra gang 😉

 

Mvh Benjamin

 

Screen dump af lønseddelsadviseringScreen dump af lønseddelsadvisering

 

 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Aha, tusind tak!

Så spørger jeg dem da lige igen 🙂

Godkendt løsning
Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen
Det er rigtigt, at man godt kan få ændret tekst i e-Boks. Men det er komplekst for både kunder og Visma og ikke mindst bekosteligt. Derfor har vi i Visma besluttet, at det ikke er noget, som vi reklamerer med.
Det kræver som sagt et omfattende arbejde. Det kræver blandt andet, at I selv skal kontakte e-Boks og betale for en ident-funktion, som koster omkring > 20.000,- har vi hørt fra e-Boks, men det er en aftale og deraf en pris, som aftales mellem kunde og e-Boks. Denne del er Visma ikke inde over, og ikke noget vi kan hjælpe med, men det er et krav for, at vi kan sætte det op hos os. 

 

Når denne ydelse er betalt, koster det yderligere, at Vismas system-teknikere skal ændre det i systemet, hvilket kan komme til at koste omkring 10.000,- 
 

Så lige pt. er det ikke noget vi tilbyder pga. førnævnte, men hvis det stadig har en interesse, så hører vi gerne fra jer, og så må vi se, om det kan lade sig gøre. 
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.