Mine produkter
Hjælp
NinaMoller
CONTRIBUTOR *

Webinar - oprettelse af medarbejdere i Visma HR

af NinaMoller

Er der nogen som kan sige, hvorfor linket til webinaret "Oprettelse af medarbejdere i Visma HR" ikke virker?

Jeg mangler information om, hvordan man får "Afd. Leder med brugeradgang" opdateret/ændret - nogen som kan hjælpe?

1SVAR1
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎24-04-2023 10:35 af Mie Eggers VISMA )

Hej Nina

Kolonnen "Afd. Leder med brugeradgang" opdateres/ændres, når du f.eks. giver en leder adgang til en afdeling. Dette gør du under Indstillinger -> Bruger/adgang -> Bruger/adgang. Klik på linjen med den bruger, det drejer sig om. Hvis det er en leder, der ikke længere skal have adgang til en afdeling, så skal du fjerne markeringen ud for afdelingen længere nede på siden, eller sætte en ny markering hvis der skal gives adgang til en anden afdeling.

Hvis det derimod er en bruger, der har en medarbejderrolle og som nu skal være leder, så skal du slette linjen med brugeren. Herefter klikker du på Ny, vælger brugeren, vælger lederrollen og sætter herefter markering i relevant(e) afdeling.

 

Ift. dine problemer med linket til webinaret "Oprettelse af medarbejdere i Visma HR" må du kontakte vores hotline. Jeg er ikke helt klar over, hvor du finder linket.

 

Venlig hilsen

Mie

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.