Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

arbejdstimer aftenhold indberetning

af Anonymous

Vi har aften-/nathold og er blevet kontaktet af en lokal fagforening, idet vi åbenbart indberetter for få arbejdstimer til eindkomst gennem vores lønsystem. 

Aften- og nathold arbejder 34 timer pr. uge, men vi skal indberette 37 timer ellers ser det ud som om de ikke er fuldtidsansatte. 

Hvordan gør man det rent praktisk i lønsystemet (omregner man timelønnen til en lavere sats og så ganger den med 37 timer eller) ?

4SVAR4
Godkendt løsning
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej

Du kan i hver lønperiode lægge lønart 7950 ind med de timer de mangler, så det vil sige 3 timer, så bliver de rigtige:-).

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Helle

 

Jeg har lige været i lønartskataloget. Er det ikke lønart 7952 da teksten her er "timer til eindkomst". Teksten ved lønart 7950 hedder "timer til ATP" og så findes der også lønart 7951 med teksten "timer til ATP og eindkomst". Så jeg ved faktisk hvorfor en som er bedst?

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Åh det havde jeg helt glemt at der var flere, du skal bruge 7952 for det er kun eIndkomst timerne det skal påvirke. God eftermiddag

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Tak for hjælpen

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.