Mine produkter
Hjælp
HDN
CONTRIBUTOR **

Online årsmøde for Finanskunder

af HDN

Kære Visma

 

Jeg undrer mig over, at der ikke afholdes online årsmøde for os finanskunder. Hvordan kan det være I kun tilbyder den service til jeres andre kunder? 

Hvis vi ikke har mulighed for at deltage i det fysiske møde, har vi jo ikke en ærlig chance for at komme godt igennem årsskiftet denne gang, med alle de fejl og mangler som florerer i systemet. 

Det stiller os meget ringe, det ved jeg ikke om I har tænkt over.

 

Kunne I ikke godt genoverveje at tilbyde et online årsmøde for os ligesom sidste år?

Hvis I sorterer alt overflødigt fra, og fokuserer på det som er vigtigst for os kunder (som er selve systemet) så kræver det vel i realiteten kun 2 timer ligesom sidste år.

 

Om end jeg altid har syntes godt om ’nyt fra juristerne’, så kan det indslag jo fint undværes. Ligeledes indslaget omkring ’arbejdsglæde’ (som jeg gerne ville have hørt hvis jeg havde mulighed for at deltage fysisk), har intet med årsskiftet i VismaLøn at gøre.

 

Håber meget I vil tage det op til overvejelse, og yde den service at afholde et online finans årsmøde.

 

Hilsen Heidi Damgaard

5SVAR5
HDN
CONTRIBUTOR **

af HDN

Jeg ville skam også til hver en tid vælge det fysiske årsmøde. Men der må da sidde flere der, som mig, ikke har den mulighed at deltage, (eller som måske ikke ønsker at sidde så mange i samme lokale, eller arbejder hjemme, eller andet) som kunne finde det nødvendigt med et online årsmøde, i mangel af bedre. Hvis I kan holde det online for ikke-finans-kunder men ikke for Finans kunder, forstår jeg nok bare ikke jeres prioritering.

Det kursus du nævner går jeg så ud fra henvender sig til finanskunder ? Så jeg/vi ikke er dårlige stillet end andre kunder. 

af Anja Bogaerdt

Hej Heidi

Ja, der bliver mulighed for at vælge alt efter hvilket system man arbejder med, dvs. Visma Løn eller Visma Løn Finans.

Godkendt løsning
Anja Bogaerdt
VISMA

af Anja Bogaerdt

Hej Heidi

Vi ville ellers rigtig gerne have haft dig med 😁

Årsmødet og varigheden er ændret på baggrund af evalueringer fra tidligere års deltagere, som i deres besvarelser har tilkendegivet at de gerne ville have mere tid specielt til det faglige spor. Derudover har flertallet af brugere af finans løsningen ønsket, at det var et fysisk årsmøde, hvor der også er mulighed for sparring imellem deltagerne. Derfor er det et længere program og der er også tilføjet et ekstra indlæg for at give et afvekslende indhold.

 

Vi har også planlagt et nyt tilbud om online-kurser af 2 timers varighed 'Årsskifte 2021/2022', men de kurser er ikke åbne for tilmelding endnu. Men jeg tænker, at det er sådan et du skal tilmelde dig, hvis du ikke har mulighed for at være med på årsmødet. Vi skriver på Visma Community, når kurserne er klar og åbne for tilmelding.

 

De bedste hilsner

Anja

Vayan Haussmann
CONTRIBUTOR **

Hej Anja

Bare lige for at være sikker - er der et "finans spor" både på mødet der afholdes Horsens og det der afholdes i Aarhus?

Venlig hilsen

Vayan Haussmann

Hej Vayan

Der er finans-spor den 8. (Kbh.) og 11. november (Horsens), men ikke i Århus.

Årsmøderne med Finans-spor ligger i november af hensyn til jer, der har forudlønnede 😁

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.