Mine produkter
Hjælp
Tinamolter
CONTRIBUTOR **

Ferieberegner

af Tinamolter

Er der nogen herinde der har og vil dele en ferieberegner, det kunne være så godt for medarbejderne med sådan en. Jeg ved dataløn har lavet en.

11SVAR11
Tinamolter
CONTRIBUTOR **

af Tinamolter

tina.molter.pedersen@conaxesstrade.com

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Hej Tina

 

Jeg ved at der tidligere har været en lang tråd mht. ferieplanlægningsværktøjer. Måske kan den genfindes...

Vi er flere der har lavet et excelark til planlægningen (for overblikkets skyld). Jeg har selv haft lavet et og efterfølgende fået inspiration fra det jeg modtog fra den tråd. Det er to helt forskellige beregnere, men det er også et spørgsmål hvor meget der skal tages hensyn ti, om det kun er de lovpligtige feriedage eller også en evt. "6. ferieuge/feriefridage"

 

Tinamolter
CONTRIBUTOR **

af Tinamolter

Hej Susanne,

Tak - for din hjælp. 

Vil du være interesseret i at dele dit excel ark med mig?

Godkendt løsning
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Send mig din mail, så får du dem begge 🙂

 

I øvrigt er her et link til tråden, men kan se at den ikke indeholder meget andet end en masse der efterspørger arket 😉 https://community.visma.com/t5/Forum-i-Visma-Lon/Excel-ark-til-beregning-af-fremtidig-ferie/m-p/3186... 

aluplau
CONTRIBUTOR *

af aluplau

Hej Susanne

 

ser du har lavet 2 stk ark til beregning af ferie - jeg er super interesseret i det ark der beregner de lovpligtige dag, vil du dele med mig? Ann-Beth.luplau@capgemini.com       en millard x tak på forhånd

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Susanne,

 

Jeg vil meget gerne bede om excelarket også, jeg er helt grøn inde i visma og søger gerne al den hjælp/hjælperedskaber man kan få 🙂

 

Mailadresse mlbe@polygondb.dk

 

Mvh

Malene

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Hej @Susanne123 og @Tinamolter 

 

Jeg kender desværre ikke jeres emails, men kan I ikke skrive det inde på chatten (nede i højre hjørne), så skal jeg nok videregive Tina's mail til Susanne 🙂 

Godkendt løsning
Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Hej Tina

 

Visma Enterprise har lavet en ferieberegner, som du kan dele med jeres medarbejdere.

 

 Du finder ferieberegneren her: https://www.visma.dk/hrm/ferielov/beregn-dine-feriedage/

 

Rigtig god dag 🙂

Tinamolter
CONTRIBUTOR **

af Tinamolter

Thu - vil du venligst sende mig Susannes mail? Du kender jo min mail 🙂

Tinamolter
CONTRIBUTOR **

af Tinamolter

Hej Thu,

Den har jeg også selv fundet. Problemet er bare at den mere er beregnet for jer som virksomhed i håb om at skaffe nye kunder, for når man bruger beregneren kommer der en masse pop ups. Er det ikke muligt vi som er kunder kan få den uden?

 

mvh. Tina

af Thor Lundehoj

Hej @Tinamolter,

Tak for din feedback vedrørende vores pop-ups.

 

Siden har to pop-ups i alt. Den ene er et tilbud om at modtage vores rigtig fine content vedrørende en guide til ferie på forskud. Dette er gratis og noget vi også anbefaler vores kunder at læse. 

Derudover kommer der et lille slide in banner vedrørende at man kan tilmelde sig nyhedsbrev. 

 

Besøgende bør kun se disse to, og ikke flere end det. Rapporten kommer først efter 80 sekunder. Derudover vil den kun dukke op én gang, og så vil du aldrig se den igen (medmindre du sletter dine cookies). 

 

Jeg håber meget at du kan se bort fra disse to pop-ups. Og da du har været inde på siden før, og klikket dem væk, så bør de ikke dukke op igen 🙂 

 

Men vi er enormt glade for din feed-back vedrørende vores bannere. Dette har også betydet at vi har sørget for at indstille dem til først at komme senere og mere forskudt 🙂 


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.