Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Slet mange aktiviteter

af Anonymous

Hej

Er der nogen der ved hvordan man sletter en masse aktiviteter samtidigt?

Det er sådan, at når man eksporterer en kontaktperson til Outlook, bliver den markeret til at have fødselsdag 01-01-1900, når man så har integration med Mamut, så dannes der aktivitet pr. person. den 1 januar 1900. (Skrammel)

Dette betyder at jeg er endt med 1000 vis af aktiviter som skal slettes en efter en... 

2SVAR2
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Ja, men det er ikke det samme som at slette det...

Det endte da også med jeg gjorde dette.

 

MEN HVORNÅR LADER DEN VÆRE MED AT SÆTTE ALLES FØDSELDAG TIL 01-01-1900

Godkendt løsning
Dennis Patriek Leuring
VISMA

af Dennis Patriek Leuring

Hej Thomas,

Jeg har testet dette i min Mamut hvor jeg også har integration til Outlook. Jeg fik ikke oprettet aktiviteter i Mamut?

Løsningen må være at benytte Ret værdier på udvalgte aktiviteter som du finder under Vis - Aktiviteter.

Dette vil starte en guide som først vil spørge dig om hvilken værdi der skal søges på.

1. Find en fællesnævner på aktiviteten som f.eks. type.

2. Herefter får du så en liste frem med alle de aktiviteter der har den valgte type.

3. Gå listen igennem, er der nogen du vil beholde så fjern fluebenet ud for aktiviteten.

4. Når du er klar, klik næste og du kan nu ændre f.eks. status på alle aktiviteterne til eks. Aflyst 

5. Klik næste og du får en komplet liste over alle aktiviteter der vil blive berørt. Hvis du kan godkende klik Udfør

Jeg håber at du kan bruge denne vejledning, hvis der skulle være spørgsmål eller andet, så du velkommen til at ringe til supporten i morgen på 7027 7178.

Med ønske om en god dag.