Mijn Communities
Help
HCS Pompe
CONTRIBUTOR *

BCC ?????

door HCS Pompe

Weet iemand hoe je bij de emailadressen een BCC kan zetten? Nu kan er alleen een CC emailadres bij gezet worden. In Nederland met AVG enzo niet heel handig. Ik heb een BCC nodig. Foutje van Visma!

3 ANTWOORDEN 3
Marleen2
CONTRIBUTOR *

door Marleen2

In een andere thread las ik dat het vooralsnog niet mogelijk is om je eigen vanuit e-accounting verzonden e-mails terug te lezen. De workaround die werd voorgesteld is: stuur de factuur naar jezelf in cc.

Goed idee, maar beter is dan natuurlijk: stuur de factuur naar jezelf in BCC. Dat ziet er dan tenminste niet zo suf uit.

M.a.w: laat die bcc maar komen!

door Visma eAccounting

Beste,

 

Bedank voor uw reactie op het forum.

 

Er wordt steeds ontwikkeld aan Visma eAccounting en er komt zeer regelmatig nieuwe functionaliteit bij. Daarom nemen wij het signaal graag mee in het ontwikkelproces. Of en wanneer de gewenste functie wordt toegevoegd is nog niet bekend. Meer informatie over nieuwe functies in Visma eAccounting, zijn te lezen in het Supportpanel. Of kijk de video terug die na elke maandelijkse update wordt gepubliceerd.

 

Het is mogelijk na het opstellen van de verkoopfactuur, deze op te slaan op uw computer via de knop 'maak pdf aan'.  Via uw eigen e-mail programma kunt u de factuur verzenden als bijlage.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Ik zie die mogelijkheid ook niet. Wat je wel kan doen is jezelf in de aan/cc zetten en dan de factuur vanuit je mailadres versturen en daarbij de mensen die in de bcc moeten in de bcc zetten.