om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
De paarse krokodil hebben wij uiteindelijk weten te omzeilen.
Kunnen jullie een optie inbouwen dat wij als accountant zelf de kleuren mogen toepassen e/o per gebruiker of de oude modus terug te zetten? Dat het eenmaal per jaar roze wordt is ok, maar het hele jaar door paars is belastend voor de ogen en houdt minder rekening met degene die kleurenblind zijn .
Zou ook leuk zijn om bij ons eigen huisstijl te kunnen blijven.
De oude modus was voor ons prettiger.
bedankt voor begrip !
Heel apart dat er wel geld uitgeven word aan de paarse kleur terwijl andere belangrijkere zaken geen aandacht word gegeven.
ik snap ook niet zo goed waarom er bv geen donkere modus is.
Iedereen was tevreden met blauw. Stop je ontwikkelingskosten beter in een fiscaal beter werkend pakket.
Erg storend dat paars. Ik zou graag terug willen naar de vorige versie. Overigens ben ik het niet met TS eens wat betreft het roze; daar heb ik al eerder over geklaagd en ik blijf dat storend vinden.
Hartelijk bedankt voor jullie bericht op het forum.
Ik heb de wens geregistreerd en doorgegeven aan onze ontwikkelingsafdeling, zoals mijn collega Bob (Product Manager) vanuit onze Community Accountancy heeft gemeld.
Ik zou ook graag het paars willen veranderen in een prettigere kleur.
Beste @Emvebe ,
Het implementeren van een optie om zelf kleuren aan te passen kan niet in onze plannen opgenomen worden. We willen echter wel voor zorgen dat meldingen en andere kleurenelementen goed zichtbaar blijven.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.