om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Graag zou ik onderstaande punten opgenomen zien in de lijst van wensen voor eAccounting:
Al eerder ook aangegeven per mail, maar geen reactie ontvangen van Visma, als ook de stabiliteit van het pakket de afgelopen weken. Maar dan geeft Visma helaas weinig thuis.
graag ook een uitbereiding voor het toevoegen van meerdere verkoopprijslijsten met een optie om de prijzen vastzetten voor een bepaalde duur/periode
De crediteurenlijst bij rapporten mis ik ook (hij zit in de omschrijving van de update van februari 2023, maar geen uitleg erover en niet bij rapporten)
aanvullend punt: Bij het importeren van het MT940 of CAMT.053 bestand, bankrekeningen scheiden. Bijvoorbeeld de klant heeft de mutaties gedownload voor zowel zijn RC als de spaarrekening dan worden alle mutaties ingelezen onder de rekening waar je de mutaties inleest.
Dit zijn ook punten die wij wel van belang vinden.
Dan zou het ook mooi zijn om niet voor elke wijziging een correctie boeking te moeten maken.
Nu zie je veel correcties als er wijzigingen worden gemaakt. hierdoor verlies je het dudielijke overzicht.
Eenvoudiger zou zijn om in de boeking eenvoudig iets wijzigen zonder gelijk een correctie boeking.
Ik zou heel graag een lijst kunnen generen van alle nog niet afgestemde bankmutaties. Zodat mijn klanten snel een overzicht krijgen van nog aan te leveren facturen en bonnen.
Mag ik dan nog een kleine duit in het zakje doen v.w.b. de interface bij de Kas- en banktransacties
Het zou prettig zijn als je de Referentie-kolom breder kunt trekken. Ik kan nu het belangrijkste deel van een kenmerk van de banktransactie niet zien. Terwijl ik links voor de Stem af-buttons een grote lege ruimte op mijn scherm heb. Dat gat is op mijn 27" iMac nóg groter
Jammer dat dit nog steeds niet kan. Ook graag de naam van de ontvanger/betaler hier vermelden.
Beste,
Bedankt voor de aanvullende feedback. Ook deze signalen nemen wij graag mee bij de ontwikkeling van eAccounting.
Beste Peter,
Vervelend om te horen dat je nog geen reactie op jouw e-mail hebt gehad. Mogelijk is deze om technische redenen niet goed bij ons doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak. Vooralsnog geef ik je graag mijn reactie.
Ik heb jouw punten ter verbetering van Visma eAccounting geregistreerd. Hoe meer klanten hier een melding van maken, hoe groter de kans is dat de gewenste functie(s) wordt toegevoegd. Bekijk voor meer informatie over de nieuwste toevoegingen, de video die na elke maandelijks update wordt gepubliceerd via de eAccounting community. Wil je op de hoogte worden gehouden? Abonneer je dan nu op de nieuwsberichten van de community. Dit doe je door via het rubriek 'Nieuws' bovenin te klikken op de menu-knop aan de rechterzijde, en te kiezen voor 'Abonneren'.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.