- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik heb nu een V.O.F. nieuwe klant in mijn bestand (oude klant overgegaan naar visma)
nu ben ik bezig met de administratie in te richten en weet het even niet hoe ik de bijv prive opname moet doen
er staat in de referentiecode firmant bijv kapitaal firmant en daarna staat firmant 2 en 3
moet ik gewoon firmant en firmant 2 nemen komt ik straks wel goed uit met de overzichten
heeft iemand mss tips voor mij zou ik heel erg blij mee zijn
mvg
Marzena
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dag Marzena,
Wat je volgens mij mist is een afsplitsing per vennoot op de algemene reserve.
Je kunt hiervoor een 2de algemene reserve grootboekrekening aanmaken voor de 2de vennoot en op deze wijze een scheiding creëren.
Mocht je er niet uit komen dan kan ik altijd eens met je mee kijken en kun je mij het best berichten via info@imposto.nl
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
goede morgen Wessel
bedankt voor je reactie ik heb je een mail gestuurd als je naar kunt kijken ....
groetjes Marzena
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hi Marzena,
Je kunt het best per vennoot een algemene reserve/eigen vermogen rekening aanmaken, hetzelfde voor privé opnamen en stortingen.
Zo heb je beide vennooten apart in de administratie.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Beste Wessel
ik ben nu bezig met jaarrekening van de V.O.F. weet je mss normaal gezien doe je de boeking algemene reserve en 8999 de winst afboeken
hoe moet ik de winst afboeken bij een vof kun je mij mss helpen aub (vorige jaar heb ik deze gewoon laten staan eind vh jaar op alg reserve maar is geen mooi beeld bij de jaarrek ) heb ik verdeeld begin nieuwe jaar om de ev goed te krijgen
mvg
Marzena