Mijn Communities
Help
Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***

Emailen vanuit Edossier, PDF? andere manier?

door Nathalie Cuperi

Hallo,

Wij willen graag onze brievenstroom uitgaand digitaliseren. Nu werken wij met Rpost voor de elektronische handtekening die we van de ontvanger willen. Onze andere brieven zijn voorzien van een handtekening (die niet ondertekend hoeven worden).  

Als we een document hebben aangemaakt, dan wordt het een word bestand in het Edossier. Om extra handelingen te voorkomen, zoek ik naar een manier om dit via PDF te doen. 

Ik ben benieuwd of en hoe jullie gebruik maken van dit? Of als jullie andere manieren gebruiken om de 'post' digitaal te verzenden, zonder dat ondertekening nodig is. 

2 ANTWOORDEN 2
Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***

door Nathalie Cuperi

@Patricia de Leeuw , Bedankt voor je reactie. Ik geloof dat ik je niet helemaal volg. Als je een document maakt voor meerdere medewerkers, dan maak je toch één brief die naar een hele afdeling gaat bijv. ?

We gaan nu voor een aantal (persoonsgegevens)acties een WF+ maken om de brief via email te verzenden dan wordt het een pdf. Maar we hebben niet voor alle mutaties nog die mogelijkheid. Daarom zoek ik een mogelijkheid om toch een brief te emailen. We hebben nu een WA gemaakt om het sjabloon als PDF op te slaan en die te verzenden. Helaas is dan niet te traceren of de brief daadwerkelijk verzonden is (itt een WF+, in de procesmonitor).

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***

door Patricia de Leeuw

Goedemorgen, dit kan via de actie document maken voor meerdere werknemers. gekoppeld met een wf.